Електромобіль - крок у майбутне

Один з най економічніших електромобілів в Україні Компанії “БІО Автомотив”

BIO - (від старогрецького - життя) - означає приналежність до життя, всьому живому, природному чистого.

BIOAUTO - автомобілі нового покоління, які роблять життя легше, вільніше, більш незалежною. В автомобілі evA Ти робиш цей світ чистішим, свіже. І не важливо скільки грошей у Тебе в кишені evA не попросить у тебе чверть твоєї зарплати щоб залити повний бак. Вона просто відвезе тебе по місту туди, куди Тобі треба.

          СВОБОДА ...

Компанія “БІО Автомотив” .Офіційний імпортер і дистриб’ютор Гонгконгского автовиробника “BIO Automotive Co” . Рада надати Україні серійні електромобілі, які працюють виключно на електроенергії. І коштуватимуть  6 500 $.

Технічні характеристики:

  1. максимальна швидкість 70-80 км/год;
  2. пробіг на 1 повній зарядці 100-120 км;
  3. повний цикл заряду від побутової розетки 8 Квт/год;
  4. час повного циклу зарядки 6-8 годин (можлива дозарядка при неповній розрядці акумулятора);
  5. середня вартість одного повного циклу зарядки складає 3-5 грн (еквівалентно заправці автомобіля паливом на 130-160 грн);
  6. термін служби акумуляторів 5 років (800 – 1000 циклів);
  7. вартість 2-місного електромобіля – від 164 500 грн;
  8. вартість 5-місного електромобіля – від 228 780 грн.

Є можливість заряджати авто із звичайної розетки 110/220В

Також ви зможете економити на паливі і паливних витратним матеріалах близько 3200 грн в місяць – 38400 грн в рік.

Переваги електромобілів:

Відсутність шкідливих викидів;

Нижчі витрати на експлуатацію автомобіля: не потрібна дорога коробка передач і мастила до неї, двигун вн.згоряння (в тому числі заміна масел, фільтрів, ремнів ГРМ) і його обслуговування, насосів високого тиску (якщо це диз.двигуни), паливних фільтрів, та ін.;

Простота конструкції і управління, висока надійність та довговічність екіпажної частини (до 20—25 років) у порівнянні зі звичайним автомобілем;

Тиха робота;

Можливість підзарядки від побутової електричної мережі (від розетки), але такий спосіб в 5—10 разів довший (триває біля 6 годин), ніж від спеціального високовольтного зарядного пристрою;

Електромобіль — єдиний варіант застосування на легковому автотранспорті енергії, що виробляється АЕС і електростанціями інших типів;


Електромобілі BIO AUTO підтримали відкриття зарядної станції в суботу 28 березня 2015. Захід відбувся на парковці ТЦ ART Mall, де тепер всі електромобілі можуть безкоштовно зарядити акумулятори свого залізного коня. Зарядну станцію справив український виробник «Е-лайн», а електромобілі BIO AUTO перевіряли наскільки швидко і добре можна зарядитися, поки власники екологічних машин займаються покупками.


13.05.2014 року відбулася прес-конференція на тему:

«Концепція розвитку автономного електротранспорту в інфраструктурах міста Києва» в рамках прес-конференції

«Транспортний колапс Києва та дорожнє будівництво: шляхи подолання галузевої кризи» 

Необхідність якісних змін у транспортній галузі Києва та України в цілому диктує не тільки час, але й життєва необхідність. У переважному большості країн світу вже давно зрозуміли необхідність використання автономного електротранспорту в містах як з метою поліпшення екологічної ситуації, так і для заощадження непоновлюваних істочноіков енергії.

Відсутність системного підходу до розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури призвело до занепаду транспортного господарства міста, нераціонального використання бюджетних коштів і збільшення ризиків для мешканців столиці. У рамках заходу буде запропонована концепція реформування транспортної галузі та етапи впровадження змін для посилення конкурентоспроможності Києва.

Учасники: голова наглядової ради «Київської Муніципальної Асамблеї», голова КМДА (1992-1993 рр), експерт з питань місцевого самоврядування Іван Салій; експерт Фонду «Скорочення ризиків» з питань кадрової політики Андрій Юхимець; керівник Київського метрополітену (2003-2007 рр), експерт з питань розвитку залізничного транспорту Микола Шавловський; розробник проекту «Електротаксі в місті Києві», співрозробник українського електродвигуна для електроавтобуса, керуючий ТОВ «БІО Автомотив» Арсеній Абдураїмов.

18 листопада 2014, о 11:00 голова Всеукраїнської організації сприяння Збройним силам України ім. гетьмана Сагайдачного Микола Голєв презентував електроавтобус на базі «Богдан А091».

Даний проект став продовженням розвитку технологій, про які згадувалося восени 2013 року. Тоді за замовленням КМДА компанією «БІО Автомотив» спільно з клубом «Електро-автосе» був створений силовий агрегат, який пройшов стендові випробування в Новій Каховці, а також розпочаті ходові випробування в другому тролейбусному парку міста Києва. Двигун приводить в рух дванадцятиметровий ЛАЗ з пасажиромісткістю 120 чоловік з максимальною швидкістю 70 км / год (стоїть обмеження) і розрахований на 200-240 км пробігу на одному заряді.

Однак, у зв'язку з тимчасовим призупиненням даного проекту Київською адміністрацією, одним з членів проектної групи - В'ячеславом Полтавцем, для втілення і продовження проекту було залучено підприємство «Санрайз». В результаті даної співпраці був виготовлений електробус в кузові «Богдан А091», пасажиромісткістю 45 чоловік. Даний електро автобус оснащений двома електродвигунами по 60 кВт кожний, розрахований на 250-300 км пробігу на 1 заряді. Микола Голєв підкреслив, що переобладнаний «Богдан А091» в електробус буде економити на маршруті порядку 700грн в день.

Електроавтобуси в якості громадського транспорту на дорогах Києва 

Наступного року на дорогах міста Києва можна буде зустріти перший електричний автобус, який є не тільки більш екологічним, але ще і їздить він набагато тихіше ніж його попередники. Варто відзначити, що такі автобуси будуть збиратися на вітчизняних виробничих потужностях. Фахівці "Київпастрансу" вже провели перші випробування двигуна, який був зібраний в українській компанії під назвою "Біо Автомотив" спільно з Клубом електромобілистом "Електро - автосе", повідомляють кореспонденти видання "Україна сьогодні: Finanso.net". Як відомо, корпус для вдосконаленого електроавтобуса запозичать у тролейбуса з низьким рівнем підлоги. Найімовірніше, це буде дванадцятиметровий ЛАЗ, у якого просто приберуть "роги". Як зазначив директор департаменту транспорту КМДА Євген Водовозов, вони приступлять до випробувань і перевірок електричного автобуса вже в наступному 2014 році. З його слів, немає абсолютно нічого дивного в розробці такого засобу пересування, тому як раніше жителям міста Києва вже вдалося повністю налагодити виробництво власних трамваїв, мається на увазі "Каштан" і "Каштан-2". Керівник української компанії "Біо Автомотив" Арсеній Абдураїмов повідомляє, що двигун даного електричного автобуса абсолютно ні в чому не поступається двигунам німецького та китайського виробництва. Також Арсеній Абдураїмов відзначив той факт, що цей двигун буде мати можливість розвивати свою швидкість приблизно 70 км / год, а це є цілком достатньою швидкістю для міських доріг. Також даний електричний автобус, за розрахунками, на одному заряді долатиме відстань 200-240 кілометрів, а про стан ступеня зарядженості батарея водієві буде нагадувати електроніка. Як вважає заступник головного інженера "Київпастрансу" Михайло Вакуленко, для зарядки батареї електричного автобуса цілком можна буде використовувати як пристрої в самому автобусі, так і стаціонарні пристрої на маршрутах міста та в автопарках. Крім усього іншого, варто відзначити, що в Києві на даний момент є 92 тягові підстанції живлення контактної мережі, які також у своєму роді можуть бути пунктами зарядки. У "Київпастрансі" відзначили той факт, що собівартість проїзду в такому електричному автобусі становить близько 2,5 гривні, а ось в бензиновому - 4,5 гривні. Чи буде проїзд в такому автобусі дешевше, ніж у звичайному, стане відомо після проведення необхідних випробувань.

Електромобіль - автомобіль, що приводиться в рух одним або декількома електродвигунами з живленням від автономного джерела електроенергії, А не двигуном внутрішнього згоряння. Електромобіль слід відрізняти від автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння та електричною передачею.

Під терміном електромобіль мається на увазі автомобіль, у якого для приводу ведучих коліс використовується електрична енергія, що отримується від хімічного джерела струму.

Компанії які виробляють електромобілі:

Audi:

BCN

Biro

BMW

Brabus

BYD

Cadillac

Chevrolet

Chrysler

Citroen

Coda

Cosmic Motors Detonator

CRP Energica

Daihatsu

Delta Motorsport

ECOmove

Evolve

Fiat

Fisker Automotive

Ford

Garelli

GAZ

Geely

GEM

General Motors

Hiriko

Honda

Hyundai

Induct

Infinity

iSAVE

JAC

Jaguar

Jeep

Kia

Kiira

Kobot

KTM

Land Rover

Lexus

Lincoln

Lito Sora

Ll-Ion Motors

Lotus

Luxgen

Magna Steyr

Mazda

Mercedes-Benz

Mini

MiraQua

Mitsubishi

Mule

Muses

Mycar

Nissan

No Name

Opel

Optimal Energy

Peugeot

Pininfarina

Porsche

Protoscar

Range Rover

Renault

Reva

Rolls-Royce

Romet

Saddle

Saietta

SEAT

Sim-Lei

Skoda

Smart

Smith Electric Vehicle

SolarWorld

SsangYong

Subaru

Supersonic

Tango

Tata Motors

Tazzari

Tesco

Tesla

Think

Tilter

Toyota

Trabant

UAZ

Valmet

Varley

Venturi

Volkswagen

Volvo

Wheego Electric Cars

Zugo

Браво моторс

ВАЗ